Tevreden klanten is ons streven. Daarom vinden wij het belangrijk om uw klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen. We willen u daarom vriendelijk verzoeken wanneer er iets mankeert aan de levering, dit binnen 48 uur te melden per e-mail via info@babiloekids.nl . Graag onder vermelding van: 

  • aankoopdatum 
  • productnaam
  • ordernummer (indien bekend) 
  • duidelijke omschrijving van de klacht

Het kan zijn dat wij om de klacht zo goed mogelijk op te lossen vragen om aanvullende informatie. Wij zullen u uiterlijk binnen 5 werkdagen contact met u opnemen. Tenzij anders vermeld. 

Ook zien wij het als onze plicht om je te melden dat wanneer ons contact niet tot een oplossing leidt, het mogelijk is om je geschil aan te melden voor onafhankelijke bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. En vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2017 - 2021 BABILOE KIDS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel